Finally peace n quiet

ja herregud var ska man börja. gårdagen blev grymt lyckad, trevligt folk, en underbart god buffé, bra musik, hemskt väder (som sedan blev riktigt bra på kvällen!) och allt annat som hände igår gjorde kvällen till en riktigt bra fest. vi badade klockan 4 på morgonen och sedan deckade alla hemma hos oss. gamla som unga, alla! mamma och pappas vänner fick inte tag i någon taxi förrens 7 imorse så dom hittade också sig en sängplats. folk sov på golvet, i sofforna, på väggarna och t.o.m på taket. idag vaknade jag klockan 17.00 och har bara tagit det lugnt, tog ett bad och har gått i morgonrock och myst. det regnar ute och är grått på himlen, så himla mysigt! jag har även hunnit se gudfadern och ätit lite rester från den goda tårtan från igår. mamma och pappa kom precis hem från en leverans till ett slott så nu ska vi äta rester från den goda buffén igår, det är så himla skönt att få lite lugn och ro nu haha, inatt sover jag garanterat kungligt!

ja, det är väl snart dags att gå och lägga sig igen. och ni anar inte hur skönt det var att lägga sig i sängen efter att ha sovit på golvet med en tunn filt som sällskap. just då var det ju så himla skönt dock...

här är en före bild av vårt vardagsrum, dukningen är för de vuxna. vi ungdomar satt där ute:



ja, och det blir ingen efterbild eftersom det gick liksom inte att ta.. det stog tumma burkar och flaskor upp om öronen på oss allihop. mina föräldrar är klippor som hade städat undan allt snabbt och lätt, ni är fantastiska!

Kommentarer
Postat av: Alle

FY FAN VILKEN FEST!!!

2010-08-08 @ 13:29:02
Postat av: maddäh

festen var hur grym som helst

haha fast att ni låg på golvet gjorde nog det hela.

jag älskar dig jossäh <3

2010-08-08 @ 13:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0