My little stalker

ligger i sängen just nu och svettas ihjäl. kan inte öppna fönstret eftersom då kommer det in spindlar med 7 meter långa ben, ni tror att jag skojar med det är faktiskt sant. jag tror faktiskt jag kilar in till alle och snor hans fläkt innan jag avlider. aja, jag fattar egentligen inte varför jag inte sover. jag ligger och lyssnar på lite lugn musik och kollar igenom några hemsidor bl.a. deviantart. har man en gång börjat titta på bilder där är det näst intill omöjligt att sluta. ska försöka komma upp tidigare imorgon, kan för bövelen inte sova bort mitt liv såhär.

ja nu när man har blivit storbloggare är fansen som vilda... man kan ju lätt tro att det bara är kissies och paow som har stalkers, men nädå.. denna filluren nedan stalkade mig i två dagar, kunde helt enkelt inte låta mig vara. smög utanför mitt fönster när jag skulle sova, stog vid min fötter när jag solade och glodde utanför köksdörren när jag stod och gjorde macker i köket. det är inte lätt att vara känd...

photo by me

Kommentarer
Postat av: Alex

haha din söta lilla stalker xD

2010-08-08 @ 13:29:54
Postat av: Josefin

absolut, den satt fint och stilla så jag fick några coola bilder :D

2010-08-08 @ 18:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0