Mia and Josse show?

tack så himla mycket till en läsare vid namn frida som sa låten som jag totalt hade glömt namnet på (Drømmer jeg - Johnny Deluxe fl. Anna Nordell)! och svar på tal till er angående videoinlägg nedan:


tack först och främst för kommentaren! det gör mig verkligen så himla glad av små söta kommentarer av er. senast idag pratade jag med min kompis mia om videobloggning och det skulle varit superroligt och en bra omväxling i bloggen. dock är min cam inte mycket att hurra för, så jag ska se till att lösa det på något sätt. kanske investera i en liten kamera (eftersom jag kan inte filma med min canon, och den är rätt klumpig att ta med överallt). synd att jag är en klant och har lyckats ta isönder 3 digital kameror. kanske min och mias videobloggning kommer att se ut ungefär såhär?....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0