Sova under stjärnorna


Mia och hennes danska kusin Carina

tillbaka efter en helt underbar helg med familjen Jönsson och min storebror Alle på Ivö. vi sov under bar himmel, såg stjärnor falla och paddlade kanot (vi blev bärgade på en båt tillbaka, keep that secret). vi åt himmelsk glass och kysste grodor. det har verkligen varit en riktigt bra helg såhär i slutet av sommarlovet. vi kom hem igår, men ni anar inte hur trötta vi var efter helgen. jag följde med Mia hem där det blev grillning, kubb (jag fick ner 2 käglor på en smäll!) och vi spelade kotte som jag och Mia är genialiska på. Mias jättegulliga danska kusin Carina var också där, hur snäll och söt som helst.

idag vaknade jag förvånandsvärt tidigt och åt frukost. jag och mia stack till gymmet runt 11 då vi solade och tränade, det blev ett skönt pass och jag tränade ganska mycket kondition. men jag ska spola upp ett bad nu och sen få i mig något. ikväll blir det lite poolparty hos Love, ett bra avslut på detta underbara sommarlovet!

med mina rosa foppa kände jag mig extra glamorös! Alle died in my arms that night


Kommentarer
Postat av: Alle

Det är inte varje dag som du får en sån snygging att däcka i din famn ;D Eller "die in your arms" hahaha :D kommer ihåg det iaf!

2010-08-16 @ 18:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0