Kun For Mig / Bara För Mig

jag och mia har gått och förälskat oss i dansk musik. det har alltid fallit oss i smaken, och den första låten som vi diggade rejält var den med svenskan och dansken som sjöng om typ öresund.. men vi kan icke komma på vad den heter. nu var det flera år sedan jag hörde den, och jag blir galen! om någon där ute vet vilken jag menar så ber jag er att snälla, snälla skriva det i kommentarsfältet innan jag blir galen..

en otroligt bra sångare är Medina, och under här finns låten Kun For Mig.
danskarna är ju genialiska när det gäller musik!


Kommentarer
Postat av: frida

tror du menar Drømmer jeg av Johnny Deluxe :)

2010-08-04 @ 19:47:42
Postat av: Josefin Hey

åh tack så himla mycket! :D

2010-08-04 @ 22:50:03
Postat av: Erika

Sa ju att den var bra =D jag älskar den!!<3

2010-08-05 @ 00:30:36
Postat av: Josefin Hey

nu älskar jag den med, fast den blir ju bättre ju mer och mer man lyssnar på den :D <3

2010-08-05 @ 09:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0