Geischa makes every girl happy

en underbart lycklig tjej sitter just nu och skriver till er. jag är bara så jäkla glad asså... snart ligger 3 himelska saker på posten och längtar efter mig, gud så glad jag är. dagen idag har varit riktigt bra också dessutom, vi slutade redan klockan 1 så jag och finaste Rebecca drog ut i Lund och kikade i affärer. vi letade efter en affär som inte finns haha, så besvikna vi blev alltså. jag hittade en mysig/mjuk stickad kofta med axeldekorationer som jag slänger upp bild på sen.

maten idag i skolan gjorde inte min mage glad, usch jag mår fortfarande illa. så vi stack på luchen och handlade geischa för att liva upp stämningen i min lilla mage. efter skolan drog jag och Alle upp till firman där vi är nu, vi åker snart hem med mam o pap som slutar stax. nu ska jag lyssna på Patrik Isaksson och äta chokladkakor tills jag dööör.

jag har gått och förälskat mig i svensk musik... tjingeling


Kommentarer
Postat av: josefin

svensk musik är underskattat ! <3 haha

2010-08-30 @ 21:01:05
URL: http://josefinsauer.blogg.se/
Postat av: Josefinhey

hahahah sant :D<3

2010-08-30 @ 21:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0