Skärgårds sommar

hej älsklingar! nu är det äntligen fredag och jag är precis hemkommer efter skolan. det var rätt chill, förrutom de 2 första lektionerna. eller svenskan var bra, fast gympan.. det regnade och vi var ute och sprang i skogen, på tid! nu låter jag som en surpotta, men det var riktigt tråkigt först och främst. men visst, det är alltid skönt när man väl är färdigsprungen eller vad man ska säga. resten av dagen gick riktigt snabbt om jag tänker efter, musik so och bild. det har regnat nästan hela dagen, vi får hoppas att vädergudarna är på vår sida ikväll för det är ju trots allt valborg!

kameran är ut funktion just nu, så det blir tyvärr ingen dagens outfit bild hihi. men jag slängde på mig jenasen från topshop, vitt gina linne och en tunn grå kofta från gina. silversmycken, ring armband och halsband. nu ska jag käka, och sen blir det topmodel. den vanliga rutinen...

vet ni vad jag inte gillar? rutiner. det är så himla tråkigt att ha samma vanliga rutiner dag ut och dag in. jag gillar att bryta det mönstret, inte första göra samma sak varje dag. men när man går i skolan och är trött som fan efter blir det lätt så. många gillar dethär med rutiner, att man går samma väg hem från bussen varje dag, ser hur blommorna sakta slår ut och bladen på träden söker sig ut från sina knoppar. (poeten josse har kommit till skott). nä jag ska försöka vara lite mer spontan. nu vill jag ha mat, vi hörs sen! mackgrillen är framme och jag ska krypa upp i soffan med täcket och måla naglarna och njuta av topmodel haha

pussar & kramar eran josse
detta en av mina favoriter: sol vind och Vatten - Ted Gärdestad

mysig bild



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0