Take you passion..

and make it happend! ja, jag ska bli cowboy på heltid. kommer bilder när brudarna från nian har uppdaterat sina facebooks, orkade liksom inte släpa med gamla bettan till skolan..hade bara tappat den igen. den fick stanna hemma och vila ja

nä men dagen har varit riktigt bra, får väl ta en snabb genomgång. jag vaknade vid 7 och 10 över kom erika hit. vi käkade frulle sen fixade vi oss, erika var back from the 80's och jag var crocodile dundee faces miley cyrus. haha rätt påhittigt eller vad säger ni? ja somsagt så kommer bilder senare så ni får er ett gott skratt ni också. ni var jättefina alla idag, kul att så många klädde ut sig. fast jag var den enda med ritkigt boots från tennessee och skinnhatt med alligatortänder från australien, inte för att skryta. haha tönt-josse är i farten...

vi slutade ju tidigt idag som ni vet, det är ju tisdag. erika förljde med mig hem, vi käkade sen var hon tvungen att röra sig hemmåt. själv har jag inte gjort så mycket sedan dess, väntar på att top model ska börja. blir kanske träning senare =)

pussar & kramar eran josse!


don't mess with this lips, kissie...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0