So long sucker

hej älsklingar! förlåt om jag är så jävla seg nu i veckorna men har verkligen massa att göra, träning läxor och vännerna får man definitivt inte glömma och min lilla jakob! 1 månad idag hihi. dagen har varit grym, josse följde med mig hem efter skolan och vi chillade livet. tack för idag honey, gör vi om på fredag fast med förlägning. nu ska jag duscha sen leta upp mina favoritjeans som är spårlöst borta.. ni ska inte stå nära mig när jag inte hittar något som jag verkligen behöver just då.. haha då kan det blir en smäll.

jag vill bara skriva detta till min underbara storebror. det finns ingen som dig, jag är verkligen glad att jag har dig. en bästa vän och en underbar person som verkligen förtjänar det bästa. jag älskar dig

nu ska jag dra, jag slängder in dagens låt och så får ni dessutom en liten slänkyss hihi
fångar ni?
(josse siktar)
(skjuter)
(ni fångar!)

Ridin Solo - Jason Deluro


Kommentarer
Postat av: Alle

Jag älskar dig min härliga syster :)

2010-04-14 @ 22:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0