Never mess with the best

nu ligger jag i soffan, gnagar på ett äpple som jag egentligen inte borde, sneglar på top model och kollar bilder på fb. (finns några bilder jag har blivit taggade på nedan.) ja jag ska väl ta och förklara varför jag inte får äta äpplen nudå. jag är allergisk mot äpplen lika så många andra kärnfrukter som kiwii, körsbär, päron osv. men äpplen är värst, jag svullnar upp direkt i halsen om jag inte dricker vatten. vilken tur då att jag har ett stort glas vatten brevid mig haha.

pussar & kramar eran josse!

anna, camilla, jag och grevinnan lovisa

elin, erika, jag, lilljeppe, erik, calle och grevinnan

grevinnan och jag



Kommentarer
Postat av: lovisa

Vi var ju snyggast! <3

loveu <3

2010-04-27 @ 19:35:43
URL: http://hagnerydochgiertz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0