Morning sunshine

godmorgon solstrålar!

vilken underbar morgon att vakna upp till! solen skiner och frukosten var framdukad med frallor och hela köret. mamma, pappa och alle sticker och tränar nu (klockan är stra 10) och jag lägger mig i sängen och drar mig. sen när jag pallar hoppar jag upp och in i duschen.. men det är förståss när jag orkar

senare spenderas dagens/natten med bff! vi ska också ha ett ''möte'' (hahah som bloggarna hade sagt) om hennes nya design, färger osv. vi ska nog också ta lite bilder som vi kan använda, ja jag återkommer med resultat!

nu ska jag klia lovis mage intensivt tills jag på kramt i handen, vi hörs senare!
pussar & kramar eran lilla josse

kollade precis lite på Existenz, elektronik eller en tårta?
jag hade i vare sig inte tackat nej till något av det






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0