Mini-shopping

hemma! kom precis innanför dörren, har varit en sväng i malmö och lund med mamma och sara idag. men direkt när vi kom ut på E22:an vid gudmuntorpsskolan hade det varit en olycka. det var en marknad på skolan så det var säkert någon som skulle in till marknaden eftersom det var precis i korsningen. det såg riktigt räligt ut, jättemånga ambulanser och brandbilar, det var faktiskt en stor olycka. det var flera bilar inblandade, usch så snabbt olyckan är framme...

aja, vi kom fram till sist! blev inte så mycket köpt till mig själv, vi skulle handla lite vår-inredning. kuddar i mysiga färger, ljus plädar osv till huset. vi har varit på ilva, ikea och lite fler olika ställen och kikat. mia kommer strax och jag ska hjälpa pappa med maten nu, det blir thaigryta med kokosmjölk och sen vet jag inte mer, vi hörs snart igen!

pussar & kramar eran josse

men det blev ändå lite,
bl.a. min favorit LDB som har hängt med enda sen jag var liten, Elvital shampoo och balsam, rakhyvlar och ett litet hjärthalsband =)



hittade förresten mina ''gamla'' puma skor jag köpte i USA förra året,
har varit av med dom länge, det som göms i snö kommer fram i tö ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0