Kalla mig korvnisse, ok?

hej älsklingar! vilkeeeeeen dag. upp tidigt som f*n och börja duscha och göra vid sig. klockan 9 var vi uppe på firman och mia var på plats då också. idag har det somsagt varit auktion och invigning hela dagen på geromar, och jag och mia stod för korvkokningen.. tack för att du ställde upp idag älskling, du är en klippa! lovis har varit vår trognaste korvätare, somsagt.

men dagen har gått hyssat fort och jag tror ingen av oss kan förneka att vi haft roligt, vilket jag alltid har med mia. nu sitter jag här i köket och kollar när mor och far lagar maten till senare. det kommer ju trots allt en kändis hit senare, spännande. det blir oxfilé med tillbehör till huvudrätt, sen kommer jag inte ihåg resten av kuverten. men nu ska jag rigga upp lite på mitt rum och sen fixa till mig, sen får jag se till att hjälpa till lite. slö som jag är!

pussar & kramar eran lilla josse

sleden och sådär, upp och ner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0