I'm no superman

hej älsklingar! efter en lång men härlig tisdag hör jag av mig. skolan gick snabbt eftersom vi slutade 13 vilket man inte tackade nej till. efter skolan stack jag hem och käkade och chillade mest. sen vid 17 tiden hämtade jag och alle upp mia sen stack vi till gymmet. jag och mia gick på body balance medans alle gick och tramsade i gymmet. nu ska jag faktiskt sova hade jag tänkte, en lååång onsdag väntar imorgon. bara tradiga lektioner också så det gör inte saken speciellt mycket bättre..

just det, jag gjorde nationella i engelska uppsats idag, det gick ritkigt bra. eftersom jag var sjuk när dom andra skrev det så gjorde jag det idag :)

pussar & kramar eran josse!

dagens låt, I'm no superman - Lazlo Bane


mest för att Whatcha Say - Jason Deluro (Acoustic Version) är 5 miljoner gånger bättre än den snabba ok?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0