Dolly Parton

hej älsklingar! lång onsdag, gillar inte onsdagar. endast tradiga lektioner, förrutom engelskan. den går alltid an, som min mormor hade sagt. jag kom hem precis och ska släna i mig lite käk nu. sen är det topmodel, massa plugg och träning ikväll. 4 läxor att göra, svenska redovisning, engelska, so och fysikprov. just det, jag ser lite ljus i denna dagens planering också. anna anka söker assisten ikväll klockan 20, vilket jag inte tänker missa för 5 öre.

nu kurrar magen, vi hörs senare alla underbara!
pussar & kramar eran josse


dagens låt blir Dolly Parton - 9 To 5. ni som har sett Loveguru tycker förmodligen om den ännu mer, för Mike Myers är störtskön!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0