What hurts the most

godmorgon mina älsklingar. vaknade klockan nio och steg direkt upp och käkade frallor. solen skiner och jag är på jättebra humör. sitter och lyssnar på min favoritlåt och sminkar mig. hoppade precis ur duschen. dagens planer är väl inte speciellt planerade, men jag och emelie ska gå en runda med lovis sen i det fina höstvädret. jag måste ju inviga mina mysiga uggs någon dag så det får bli idag. ikväll blir det väl förmodligen bara att chilla och ta det lugnt, mys för hela slanten som alltid jao. nu ska jag ta och klä på mig, sitter med håret i en turban och handuken kring kroppen. ja, klart att vi hörs senare, och hoppas ni får en mysig dag i det fina vädret,

pussar och kramar josefin ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0