Visst är jag mig lik ?

kom precis hem, varit ute och kört en runda med morre, moffe och sara. stack och köpte ny plattång, och lite sånt. var ganska nödvändigt eftersom jag råkat knäcka min andra.. haha. mormor var snäll och fixade en ny. ska snart äta, fjärilskotletter. superdupergott.

något som jag roade mig med innan var dessa bilderna.. jo så är det, det är självaste her self. tror att det var i 3an det första - rund som en fotboll? och det andra var nog 5an, då hade jag börjat smalna av lite. var snälla och lägg märke till sminket och dom sexiga flätorna, tack!

puussssar josefin !



här kommer en bild på mig och sara, eller ja. våra ögon. haha påpeka inte min min



något bra på tv idag folket? här hos mormor och morfar verkar det bli Andra Avenyn och Bonde söker fru.. fullspeckad kväll med massa bra program.... någon som vet något annat kanske?


Kommentarer
Postat av: Lovisa (:

nej vad gullig (: <3

2009-10-20 @ 21:34:53
URL: http://lifeofhagnerydandgiertz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0