Tummen upp för overknee !

ett självklart ja till overknee stövlar. personligen tycker jag inte om med för hög klack på stövlar eftersom jag redan är ganska lång, men det är snyggt på andra. jag valde ut dessa paren som mina favoriter från Scrorett overknee kollektion. det första paret ser lite tråkiga ut på bild, men jag har provat dom i butik och är helt och håller min smak. dessutom riktigt snyggt med snörningen på baksidan. 2 tummar upp! det andra paret är lite dyrare, och med liten klack. ruskigt snygga. 2 dekorativa spännen. inspiration från en ridstövel, riktigt modernt.

länk till hemsidan: http://www.scorett.se/default2.asp

första paret Tiamo 799:-
andra paret Novita 2100:-



pussar eran overknee-älskade josefin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0