Framför ''brasan''

ååh så trött jag är. hoppas att jag piggnar till snart. jag och mamma gjorde vid mimmis akvarium innan, så det luktar skit köket nu. hoppas inte att lukten sprider sig in här. nu sitter jag och myser i soffan med sara, och brasan är igång. jag sitter och bläddrar i nya H&M katalogen, men en sak är ganska irriterande, det är vårkollektionen. vem köper vårkläder nu? det har knappt hunnit bli höst ju. nu står mamma och pappa och lagar mat, vilket jag har längtat efter,

pussar & kramar från josefin ♥




på tal om ingeting, storebror alle ringde innan och berättade en jävligt irriterande sak. dom har ju hållt ett lan nu under 4 eller tre dagar i helgen och denna veckan, och 5 personer från lanet har snott pengar från dom. från kassan då. så jävla fult och jag blir så jävla irriterad. så har dom arrangerat ett lan, och dom har ju också ganska tight budget så går 5 stycken och bara tar pengar. jävligt lågt faktiskt, stackars alle och dom. riktigt taskigt. men dom ringde polisen och hoppas att dom hittar dom som gjorde det. håll tummarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0