Timbuktuu

snart kommer kusinerna och vi ska äta hemmagjord choklad pudding.. ojdå, jag låter som en 60 åring. aja, mamma pch pappa ringde precis från High point, dom var på mässan nu (möblemässa). där var inte speciellt varmt, där var ungefär som det är här och nu i sverige. saknar dom en massa, men dom kommer hem v.44. snart är det jägers förresten, eller den 23:e (tror jag). fjortisjägers då åk 7-9. ska förmodligen gå's med josse johansson, treeevligt som alltid ! vi hörs senare gollingar

haha förresten, fråga inte vad jag gjorde med håret där på sidan, jag skulle försöka locka det men gav upp efter 5 minuter.. eller misslyckades rättare sagt.





nu är det lördagsmys, om det så är det sista jag gör
lördagsmys, hoppas inte föräldrarna stör,
nu är det slut på veckan det är dags för
*ni sjunger jättefint ''lördagsmyyyyyyyys*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0