The world is mine

nä vad säger ni nu folket, vem är bäst i idol ikväll? själv tycker jag att nicklas är läääskligt söt, erik också. men erik sjunger bättre. erika var sjukt duktig idag. tove sjönk lite för mig ikväll, men samtidigt kan det ju vara pga låtvalet, hon måste få en chans till. reza var grym. många säger att rabih är bäst, och jag håller dock inte med, jag tycker han har riktigt mesig röst, men visst det är hans egen stil och det är ganska cool. håller ni är med? bra.

nej inga fler inlägg för ikväll, och ni får sova gott mina godingar! pussar josefin





Kommentarer
Postat av: Josse

Håller helt med dig gumman! (: <3

2009-10-16 @ 23:08:46
URL: http://josseochcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0