Sweet home Ängsbyn

hemma nu. äntligen hemma, efter två veckor. har precis ätit dagens andra frukost och kramat ihjäl mamma och pappa. det blev prisutdelning och nu ska hela huset sova. alla är riktigt trötta, speciellt mamma och pappa. dom har ju flugit i 10 h. jag blir åksjuk bara av att höra det. nu ska jag sätta mig och glo på disneychannel vilket jag har saknat. här kommer lite smakprov på vad jag fick.

har en härlig dag, vilket alla som har lov kommer att ha. pussar eran josefin !









Kommentarer
Postat av: Alex

Underbart! ;)

2009-10-26 @ 13:52:00
Postat av: rebecca

superfint sötnos (: <3

2009-10-26 @ 14:54:18
URL: http://lifeofhagnerydandgiertz.blogg.se/
Postat av: Olle

NOOO! Not uggboots! :O

2009-10-26 @ 15:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0