Scheiss-tag

hemma från skolan nu, riktigt härligt. det var länge sen en måndag var såhär jobbig. tråkiga lektioner och mitt blodsocker var nog nere vid marken. nä, riktigt glad över att denna dagen snart är över. svenska första, skrev klart krönikan, den blev ganska bra faktiskt. matte nästa, klar med diagnosen och det var faktiskt inte så hemskt. so, fööörjävligt. gympa, haha ''erika jag kommer att trilla snart!'' ja alla såg nog? fast det var nog ingen som undvek det hehe.. slöjd sista, det var rätt chill, och jan är ju en riktig stämningshöjare. nä, nu ska jag gå och ta något att äta innan jag tuppar av, vi hörs senare mina sötningar och hoppas att ni haft en bättre dag än vad jag har haft ;)

pussar och kramar josefin !

ps, jag saknar alle, mamma, pappa och lovis så att det gör ont..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0