Rascal Flatts

klockan är nu halv 11 och jag sitter uppe och ugglar. eller, för mig är det sent eftersom jag är så satans trött. jag underhåller mig med Rascal Flatts låtar i massor och att redigera bilder. sen är det snällt folk som underhåller mig också. just det, jag är sjukt rädd. sitter själv i köket, och det är mörkt omkring mig. jag hatar att vara själv, eller sara ligger och sover, men i stort sätt själv. hjälp?

detta är en av bilderna som jag redigerat, på bilen är där tre olika dikter. mina favorit dikter faktiskt, här kommer dom om man inte ser dom så tydligt på bilden. jag tycker dessa tre dikterna är riktigt fina och speciella på var sitt sätt

''I rather die tomorrow,
than spend a hundrets of years without knowing you.''

''Love can sometimes be magic.
but magic can sometimes..
just be an illusion.''

''It takes a second to say I love you,
but it takes a lifetime to show it.''



pussar eran josefin !

Kommentarer
Postat av: jossa

godmorgon sötfis :D<33

2009-10-25 @ 11:39:43
URL: http://joosephinealm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0