Prao dag 1

hej alligopa, klockan är 8.47 för att vara exakt och jag är första dagen på praoen nu. jag fick ett eget kontor att jobba på, inte illa. jag sitter och lyssnar på musik och tittar på lite olika bloggar. jag väntar på att min handledare ska ge mig en uppgift. jag har med min dator för jag ska göra en so läxa där vi ska skriva om praoen och vad en fackförening är t.ex. denna veckan har börjat riktigt bra, och det känns som den kommer att bli awesome! jag hade sovmorgon idag! vaknade halv 8 (haha, sovmorgon för mig faktiskt) hoppade i duschen och sen stack jag och pappa vid 9, lämnade sara på skolan och sen till Geromar. efter jobbet ska jag möta sara och josse på nionde, vi ska träna lite först sen blir det ju Afro power dance! ska faktiskt bli jättekul haha,

på tisdag, vilket jag har berättat i tidigare inlägg är att pappa och mamma snart sticker till usa, så då ska jag och sara till mormor och morfar. kommer att bli supermysigt, men vi kommer ju förståss att sakna mamma och pappa supermycket. aja, mamma har lovat att handla uggs till mig där så det jämnar väl ut sig,

här kommer lite olika bilder som jag har tagit, på mitt kontor (haha känns coolt att kunna säga så) och utställningen. Geromar säljer Gustavianska möbler, det ofta sånna möbler man inreder med på slott.


hi welcome to Geromar of Sweden, it's Josefin speaking - how can i help you?




utställningsbilder






jag återkommer senare, ha det bra tills dess !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0