People kill n' people dying

godmorgon! eller godmiddag för vissa. jag drömmde världens konstigaste dröm inatt.. kommer knappt ihåg var det var haha. tack vare josse och sara vaknade jag nu. för igårkväll stod 2 av världens finaste flickor i mitt vardagsrum (sara och josse då). det blev muffinskalas och mys i min säng. tack tjejer, ni är verkligen för underbara för att vara sant. jag älskar er !
ja, dom stack väl vid 01.00 och sen så låg jag bara med datorn i sängen och den stängde jag av vid 03.00. jag hittade ju ipoden igår så jag låg och fifflade med den ett tag.

innan idag smsade emelie och frågade om vi skulle träffas i veckan, och det samtalet ledde till att hon kommer hit senare, mys!

det har varit världens stimmigaste morgon faktiskt. och samtidigt mysigaste. jag vaknade med att pappa hade varit och handlat frallor och serverade mig på sängen. sen stack han till jobbet och jag somnade om efter frukosten. sedan kom en av lillasysters kompisar så jag fick ta hand om dom lite sen när jag vaknat. en halvtimme ringde dom från ikea och berättade att dom skulle komma med det nya köket, vilket egentligen skulle komma på fredag så att där blev lite panik.. jag fick väcka mamma och 10 minuter senare stod ett helt nytt kök i vardagsrummet. aja, denna dagen börjar bra och vi hörs seanre vänner,

pussar och kramar från josefin ! ♥

dagens dresscode

blanka svarta leggings från Lindex
svart linne från Gina Tricot
vit Aéropostale t-shirt med tryck
kort jeansjacka från American eagle
glasögon från Prada
& vita pärlörhängen från Glitter

utan brillor



med brillor



Kommentarer
Postat av: Sara

jag älskar dig !

2009-10-28 @ 14:15:55
Postat av: jossa

fyfan vilken fin tjej!

2009-10-28 @ 14:24:10
URL: http://joosephinealm.blogg.se/
Postat av: Mjaeff

Asså, så jävla hett, I is smelting :O<3

2009-10-28 @ 14:25:24
Postat av: Alex

Underbart snygg! :)

2009-10-28 @ 19:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0