Pancakes jihaa

sov inte alls bra inatt, vaknade klockan halv 7 trors en lördag. fast alla i huset vaknade tidigt idag, så vi åt frukost vid 8. sen duschade jag och gjorde mig fräsch. har spelat kort med kusinen tom och sara. nu sitter vi och äter pannkakor och senare kommer kusinerna max och ted. det skulle egentligen vara kusinmiddag med alla kusinerna med alle (min storebror för alla som inte vet) och hans flickvän jossen kunde inte komma pga att dom har arrangerat ett lan (www.deltalans.se) så dom kunde itne komma. egentligen skulle jag också till lanet med det blev inte så. får komma på nästa ist. nu när vi är klara ska vi ner till huset och mata min fisk haha. annars sväter hon väl ihäl vilket hon kommer göra för eller senare, haha hemskt det lät. stackars lilla mimmi. ikväll blir det körslaget på tv.. tjoho.

men vi hörs senare mina älsklingar, pussar josefin!



ha en bra dag s0eeetisaaar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0