något bra på tv ikväll ?

åh ! jag kom på att min värdelösa cam kan fotta i svartvit. trodde faktiskt inte hade den hade sånna finesser.
det ska bli riktigt härligt att lägga sig ikväll faktiskt, igår var det bara jobbigt. att känna att jag inte var klar med biologin riktigt, men tyskan och HK:n är avklarad nu, underbart. har inga läxor på länge nu, inte tills på fredag - sen är det ju prao. men jag längtar tills fredag - fredagsmys.

just nu är jag så fruktansvärt hungrig, men det luktar mat så vi ska förmodligen äta snart, pasta och köttfärssås och päronpaj till efterrätt, mmmm!

jag vill bara påminna er om att det är nu 59 dagar tills min födelsedag, snart smäller det..

åh, nu kallade mamma, mat ! hörs kanske senare om jag inte fastnar framför tvn, tschyss

ville även påpeka att håret har blivit ganska långt, men dock slitet. måste verkligen klippas :/


fick bli en liten annorlunda bild, men det får funka. ha det bra folket ! ♥



Kommentarer
Postat av: din nolifer ;*

vadå nått bra på tv ikväll ?! :o !

Det är ju Grey's Anatomy ! :| <3



kommenterna min & rebeccas blogg ?(a) <3

2009-10-07 @ 18:27:49
URL: http://lifeofhagnerydandgiertz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0