Martedì

tjo alliopa, hemma nu. klockan är bara 2 nu, och har precis fikat med mormor. slutade ett idag, och det var riktigt härligt. inga läxor restan av veckan, bara tyska tills på torsdag - hääärligt. jag bestämde mig för att  inte ta hem väskan idag, för att verkligen känna att vi inte har några läxor haha.. självklart, vad låg i min väska? jo mobilen och  min älskade hårborste. aja, en dag utan mobilen, det ska väl gå det med. ska upp till city gross och handla med mormor och morfar och så måste jag in på firman och hämta mitt pass. annars blir det inget jägers.

hur mår jag? jo tack, ganska bra nu. men innan idag har jag kännt mig helt konstig, känns som jag går bredvid mig själv. kändes som jag hade feber innan, och har hosta. men vafan, på jägers ska jag!

jag vet, jag vet, jag hatar också inlägg utan bilder, men jag kommer med bilder sen. för jag måste gå ut med peggy nu

ha det mina gollongar och hoppas ni haft en superbra dag ! pusssar eran josefin



Kommentarer
Postat av: jossa

det med att lämna väskan i skolan brukar jag också känna att det är härligt, har dock haft sminket och plattång eller andra sånna saker i den dom gångerna och då glömt det i skåpet, inte så speciellt lyckat om man säger så. haha, men fett härligt med lov nästa vecka också ju. du är söt, puss! <3

2009-10-20 @ 15:23:51
URL: http://joosephinealm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0