London Bridge

stack till jeppaskolan och mötte sara, sen stack vi till ica, sara skulle handla något att käka. hon köpte negerbollar och kladdkakar, perfekt innan gymmet. vi satte oss ner, och började mumsa. sara unbrister:
- jossssssse, det är mögel på kladdkakorna!
- nej klart det inte är sara, det är bara florsockret.
- okej, slicka på den där. *sara pekar*
- *josse slickar på en kladdkaka* och skriker, öh, det är fan hår på den!
så, inte mer med det. vidare till gymmet, tränar 2,5 timme. tiden springer iväg när man har kul, eller hur är det man säger? barnvagnar och häst*** livar uppstämningen rejält! men nu ska jag hoppa i duschen, sen blir det mat. och jag lär inte tänka på håriga kladdkakor, för då får jag inte i mig. ni får ha det super mina s0eeisar,

pussar eran egen body guard ♥

ps, sara kan denna '' heelt utantill '' 
och det blir ingen bild nu om ni inte vill se mig svetttig, mmmm






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0