kvällsekvist !

äntligen snart klar med läxorna, bara biologin kvar. asså jag pallar verkligen inte..  aja, ska snacka om något trevligare, t.ex madde har skaffat blogg! jag tycker att alla kan ta en titt på den, hon är superduktig: maddejjohansson.blogg.se jag älskar dig sööde

mormor och morfar kom precis på besök och kollade på den nya bilen, eller för en stund sen. alltid mysigt.
nästa vecka åker mamma och pappa till usa igen i 13 dagar, så då ska jag och sara bo där. det sitter aldrig fel, man blir alltid uppassad. men kommer att sakna mami o papi, vilket jag alltid gör när dom reser :( aja, bara 13 dagar.

förresten, det är prao nästa vecka också, blir chill! slipper läxorna en vecka, kan det bli bättre? sen är det loooov vecka 44. even better.

påtal om ingeting, så fyller jag snart år! eller om 55 dagar för att vara exakt. 30 november.. hah

ja, ni ser ju varifrån jag har fått all charm? han ställde upp på en bild idag, trevligt. moffe


Kommentarer
Postat av: maddäh

tack josse! jag älskar dig :)<3

2009-10-06 @ 19:01:35
URL: http://maddejjohansson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Kul att du skaffat blogg!! Försöker läsa lite här varje dag :D



kram

kusin

2009-10-07 @ 09:09:53
URL: http://jennyarrsjo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0