It's raining Icebreakers

nu fastnade jag här framför datorn igen, musiken lockar för mycket. och kallt är det. regnet pissar ner och trött är man. men det är faktiskt riktigt mysigt, eftersom jag sitter här i min Aéro och käkar kladdkaka. jo, lata josefin tog sig faktiskt tid innan och gjorde en. och god blev den. snart kommer pappsen hem, han är och handlar till middag. det blir grillat och potatissallad med kaprits (stavning) och äpplen. mums. nu ska jag gå och duscha och fräscha till mig lite.

pussar och kramar josefin !

alla flickor i familjen bär numera endast uggs, mina är snyggast for sure



världens godaste halstabletter finns endas att köpa i usa.... bull....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0