hej bloggen !

kom precis hem från skolan, och ska snart gå och äta, svälter!  Dagen började att vi hade vikarie för nina, snacka om gött! sen matte, fick reda på betyget från förra provet.. ja det skulle ni allt vilja veta va? ;) sen so, snackade bara om A-kassan hela lektionen och kollade på film. Efter det hade vi gympa, Sara (gympaläraren) inledde ett ''arbete'' vi ska jobba med några veckor framöver, vi ska skapa och leda ett pass, typ friskis och svettis. jiho.
sist slöjd sen hem. äntligen hem.

Sparkade av mig skorna och satte upp håret i min chill-frill som jag kallar den. Min frisyr då, riktigt härligt haha..
Matteläska tills imorgon, och ska träna lite inför engelska provet på onsdag och torsdag.

vet ni vad? det är svenska hollywood fruar ikväll! kan det bli bättre..?

ja, det kan det. ska gå och käka något nu så jag inte dör,
hörs senare! puss

bild på min chill-frill, är den inte jättevacker?

..vet att ni tycker den är fin.. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0