God afton gott folk

stopp, stopp, stopp. innan du börjar läsa måste du sätta på denna låten, annars får du inte rätt stämning när du läser;

http://www.youtube.com/watch?v=PLvQbkj-exE&feature=PlayList&p=0A6DE8B2A37DAA37

så, nu har vi det avklarat. jag ska ta och hoppa in i duschen, och sen sätter jag nog på en film, får ju trots allt bli lite torsdagsmys! får se vad det blir för rulle det blir nu, kanske det går någon bra på tv, aja vi får se.
ska nog ta och göra hårinpackning, det är på tiden. jag funderar på att klippa mig snart, och sen har jag inbillat mig att jag vill göra lite mörkare slingor? det kan ju vara fint nu i vinter! jag föredrar ju ljust på sommaren, men nu till vindern kanske jag ska ta och dämpa det blonda lite? nu ska jag väl få beslutsångest också, vi lämnar det.

ååh vad jag längtar tills imorgon.. då blir det ju fredagsmys allihop! veckans höjdpunkt

nu ska jag pysa (mysa) ha det bra gott folk! pussar josefin ♥


Kommentarer
Postat av: erica

vad äre för objektiv och kamera du fotar med nu, josefin? :)

2009-10-11 @ 22:46:56
URL: http://midnattsgator.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0