Du är ingen jävla prinsessa !

nu har emelie och hennes mamma kommit. vi har precis fikat, men jag är fortfarande så himla hungrig. ja vet, jag vet. ruskigt dålig uppdatering idag, men vet ni vad? jag har varit riktigt trött idag. bara strövat runt här hemma och inte varit till någon nytta. men nu kom ju emelie och jag fick lite underhållning. eller vänta, hon bara håller på med sina halsband, ska jag ha detta, detta eller detta? vilka örhängen ska jag ha?. haha, min kommentar, emelie du är ingen jävla prinsessa!
men det är verkligen skitkul att få träffa dig igen emelie, puss

nu sitter vi bara och lyssnar på dagens låt och emelie kollar egenom min ipod och nu ska vi ta och käka något. och vi hörs senare mina älsklingar,

och dagens låt är Where is the love - Black eyed peas

pussar och kramar från josefin !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0