Holy Mondaymorning

godmorgon mina godingar. det är något som inte stämmer. klockan är 8.00 och jag är uppe. jag är så jävla trött med det funkar bara inte, jag kan inte sova längre. får sova efter frukosten. kom hem ganska sent igår. jag stack ju till mia vid typ 3 igår sen satte vi oss och funderade ut vad vi skulle hitta på. vi valde att sticka till lund och käka mcdonken, köpa godis på hemmakväll och kolla på bio. det blev filmen bröllopsfotografen. vi tog pengar och laila körde oss tills tationen. när vi kom dit stod tåget och blinkade med röda lampor och var helt kolsvart innuti. tåget hade slutat gå mellan höör och lund. vi fick ta en ersättningsbuss istället. världens skummaste buss och tog 1 timme och 10 minuter, tur att vi hade mycket tid på oss. filmen var sedan helt okej, men sällskpet var det bästa. trötta begav vi oss hem sedan. tack mia, det var en supermysig kväll och det får vi definitivt göra om snart.

nu ska vi ha mysfrukost med frallor och varmoboy. sen ska jag ta och lägga mig igen.
mamma och pappa kommer vid 11.00 och det längtar vi till !

vi hörs senare, och ni får ha en härlig måndag. höööööööööööstlov.
pussar eran josefin !




Kommentarer
Postat av: miadenbästa

fedt nice gumman! (L)

sova i helgen? ;)

2009-10-26 @ 19:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0