Dead by April

tjo s0eeetis, vaknade upp till jättefint väder men nu är det molningt, blir deprimerad. men sen ska jag träna med sara, och det ska bli kul såklart. josse kunde inte träna idag, så jag sticker direkt till sara och sen vidare till gymmet. mamma och pappa ringde precis från usa och sa att flygningen hade varit bra, men det tvivlar jag på haha. mamma hatar att flyga, precis som jag gör. dom hade fint väder och allt hade gått som planerat. hon har lovat att köpa uggs till mig, beiga blir det. ska köpa vinteracka snart också, tror att det blir en beige också, lite längre, över gumpen, det är skönt när det är riktigt kallt. vi får se, det kan ju alltid bli ändringar, 
men nu ska jag ta något att käka. så ni får ha det bra tills nästa gång vi hörs,


det fick bli en video ist för en bild, hoppas ni gillar den - det gör jag iaf ;)

pussar eran egen josefin !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0