ABBA

snart slutar jag för idag, har bara lite kvar att göra. nu sitter jag och lyssnar sönder mamma mia låtar, för det var så länge sen jag lyssnade på dom haha. efter jag slutat sticker jag hem, packar inför de närmaste 13 dagarna, kramar sönder mamma och pappa, sen kör dom mig och sara till mormor och morfar. jag tror att mormor ska klippa mig idag, topparna känns slitna. men inte mer än 1 cm! (hon är frisör). hoppas att hon har gjort sin hemgjorda chokladpudding.. den är inte att leka med haha. nä, nu får jag ta och göra klart mina uppgifter, ni får ha det superduperbra - vi hörs senare när jag kommit till morre och moffe !



pussar eran egen josefin ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0