Världens snyggaste boots !

nu har vi precis käkat tårta och snart sticker mamma pappa moffe o morre till lund för att se på bio. så nu är jag själv hemma med lilla sara, mys. nu sitter jag ute i stora soffan med datorn och kollar runt på olika hemsidor och sara kollar på disneychannel. och förresten, jag vill ha en pälsmössa. och en snygg vinterjacka. jag har ingen aning vad jag vill ha för vinterjacka, skinnajacka, mischelin-jacka eller en i canada goose stil? hjälp mig. (kommentera gärna vad ni tycker!).

pussar & kramar josefin !

1. tröja från gina tricot 249:-
2. kort midje jacka från topshop 1500:-
3. världens snyggaste ''boots'' från dinsko 449:- (haha ursäkt musen på bilden)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0