Sovmorgon ska det va'

godmorgon sötnosar, klockan är halv 13. sov till 12, sen hoppade jag upp och åt frukost. kom hem igår vid 2. vi stack från hörby vid 01.00 och sen stack vi till kyrkogården. det var riktigt fint med alla ljusen. sitter nu och kollar på hannah montana, yayaa. idag har jag inte speciellt många planer, sticker väl till josse sen och hämtar mitt svenska häfte. skola imorgon, och det innebär svenska krönika prov. blir förmodligen inte för svårt. lättare än personliga brevet iaf. nu ska jag hoppa in i duschen, och vi hörs senare,

pussar och kramar josefin !

bild från innan på dagen, på farmors grav



Kommentarer
Postat av: erika månsson

Vad vacker bild!

2009-11-05 @ 18:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0