Pälsjacka ska det va'

hej brudar. visst har jag varit för aktiv idag? det har varit en grym lördag, och den fortsätter bara bättre. jag har faktiskt hunnit med ritkigt mycket idag. vaknade upp hos johanssons och hade asont i ryggen eftersom jag sara och madde delade på en soffa. men mys! jag vaknade vid 10, och lät dom andra sova vidare. jag fixade mig och mamma hämtade mig sen vid halv 11. jag och mammi körde till lund på gymnasiemässa. fick ont i huvudet av alla överpositiva människor så tidigt på dagen. haha.
sen körde vi vidare till nova, och det blev lite snabbshopping.

1. pälsjacka - vila - 599:- (men rea så 349:-)!
2. bolero halsduk - gina - 129:-
3. gråa mjukis från bik bok (beverly hills tryck) 299:-

ritkigt nöjd, men det blev tyvärr inte med än så. mamma och jag blev yra båda 2 och det blev mcdonken, och sen hem igen. eller, hem igen till johanssons place. där stannade vi inte länge, för vi stack till sara. blir mys där ikväll, och förmodligen kommer jakob och calle snart,

det blir bilder imorgon när jag kommer hem och vi hörs säkert senare,

pussar och kramar josefin !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0