Om jag kunde drömma..

hej sötnosar. jag får panik. jag har läst i 2 timmar till nu, och har ändå ganska många sidor kvar. men det är inte det som oroar mig, för jag vet vad som händer. men det är det att jag får så himla ont i huvudet när jag läser så länge. nu snurrar det runt i mitt huvud i 204048 km/h. och det blir liksom suddigt i slutet. det funkar nog inte för mig att läsa så streck-läsning. nu tog jag en liten paus, men ska snart gå och lägga mig för gott och så blir det förmodligen lite läsning innan jag somnar. eller så somnar jag med boken i ansiktet efter 2 minuter. vi får se, blir spännande!

vi hörs imorgon mina älsklingar, pussar & kramar josse !

många har förmodligen läst denna,
men för dom som inte har det
- rekomenderar jag den !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0