Mild kaviar smakar skit

hej mina sötingar. jag kan bara göra ett snabbt inlägg nu. kom precis innanför dörren, in på mitt rum och upptäckte att jag hade glömt att stänga plattången imorse. så det stod på 923494789038 grader. eller, kanske inte. dagen har varit bra, fast jävligt dryg. eller, nä kanske inte. bara att vi hade 2 timmar kemi och efter det en timme fysik. men erika kom tillbaka från afrika och det var sjukt kul att träffa henne igen. det var vaccination av svininfluensan idag, så det var dagens samtalsämne. nä, nu ska jag råna kylskåpet och sätta på disneychannel, snart hannah montana som alla vet, jao. inga läxor tills imorgon, gött! vi hörs senare gollingar,

imorgon blir'e träning och sen lan med josse och sara, mys.
imorgon blir det jenasjackan !
nu kallar kylskåpet,

pussar och kramar josefin !

josse dissar kalles ''milda'' kaviar, smakar ju skit. milt är för veklingar

här är mina charmiga mackor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0