Lyssna på låten medan du läser

hej södingar, klockan är 10. 23. huset skakar och det är halft strömavbrott, till och från. jag vill sova, fast engelskan kvar. jag är äntligen klar med fysiken och kemin. var tvungen att göra fysiken extra nog eftersom det är betyget det hänger på. (vi skulle inte göra mycket mer på fysiken så det är nog det hon utgår från). jag är så himla rädd. när det blåser såhär mycket och bara jag är vaken. eller, mamma och pappa sitter och kollar på tv men det räknas inte. jag vågade knappt släppa in och ut lovis innan haha. det är mörkt, regningt och blåser snart peruken av mig. nä, allvarligt. jag hatar sverige-november-väder. jag ska ta och lägga mig med engelskan i sängen och halvsova lite. det sägs att man lär sig bäst då. eller, kanske inte men jag anser det. jag skriver imorgon bitti om jag inte blåst bort inatt. kanske, kanske det blir fler inlägg senare. vi hörs, kanske. om inte,

godnattpussar & godnattkramar från josse!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0