London London, London

hej folks, hemma från skola nu. slutade tidigt idag, ritkigt härligt. detta har varit en bra dag, riktigt bra. änsålänge iaf. jag och josse hade lite ''sexy-teacher'' klädsel idag. eller vikarie, kalla det vad ni vill. heh. spelade fotbollsspelet för första gången, jävligt bra jag gick det. vem gjorde flest mål, hah, hah?
jag har precis gjort varm oboy för jag var lite frusen. inga läxor tills imorgon och det känns superbra. fast ska nog göra engelskan idag, eftersom jag skka träna med josse och sara imorgon. så slipper jag sitta med det sen på kvällen. just det, jag är faktiskt inte så dum som jag ser ut. maten idag i matsalen smakade ... (punkt punkt punkt), just det. nu sitter jag här med varm oboy och lyssanr på musik. riktigt bra musik faktiskt, och funderar gör jag också en massa. 

- jag har inte hittat min stövel än, damn !
- 27 dagar tills min födelsedag, inte illa va?
- nu drar jag ut till soffan och klor på 2½men, efter som det är det bästa som finns.

ha det bra gullegrisar, pussar & kramar josefin !

bilder på min kavaj. inte speciellt tyldiga, men varför klaga?



bilder på min oboy, ärligt. ni blir lite sugna va?
supermysiga helsilvriga koppar från danmark






Kommentarer
Postat av: josse

våra kavajer är fränast ! <3

2009-11-03 @ 14:34:47
Postat av: rebecca

mums, (a) <3

och kavajen är superfin ! :D <3

2009-11-03 @ 19:16:26
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0