Like a Queen of her Throne

hej folket. jag vet att jag har sugit med att uppdatera dessa 2 dagarna. titta, detta är tex det första idag. fy. mendet ska bli bättring. i promise. jag kom hem från julia vid 13 och sen har jag bara varit hemma, duschat och hjälpa mamma och pappa med köket. det har varit riktigt fånt väder idag men riktigt kallt. jag hjälpte dessutom mamma med att kratta löv och jag har varit ute med lovis. jag har nog hunnit med oslagbart mycket idag. senare ska jag till kalle när mamma och pappa ska till laila och tommy (mias föräldrar). men vi hörs kanske senare, ha en härligt lördag!

pussar & kramar






Kommentarer
Postat av: maddääh

jättefina bilder :)<3

2009-11-21 @ 18:06:00
Postat av: rebecca

superfina bilder, sötan! :* <3

2009-11-22 @ 15:26:46
URL: http://lifeofhagnerydandgiertz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0