Kanske lite för mycket av det goda

(jag är stolt över den som orkar läsa, och den belönas med en puss jao).

hej sötnosar, jag har massa att berätta om. jag kom precis hem, har inte varit hemma sen imorse så det är därför jag inte har skrivit något inlägg. iaf, rakt på sak. det har varit en grymt lång dag idag, och trots det är klockan bara 20 i 20. sjukt. känns som om denna dagen aldrig kommer att ta slut. dagen började med tyska, det flöt på ganska snabbt. sen kommer jag inte ihåg vad vi hade, svenska, matte, engelska och fysik vad jag kommer ihåg. titta, degen har varit så lång att jag inte ens minns vilken ordning. på svenskan kommer jag iaf ihåg att jag skrev klart krönikan och lämnade in. engelskan var chill, har läxa tills imorgon förresten. matten, inga kommentarer. den gick snabbt iaf. hmm.. just det. nu kom jag ihåg att vi hade fysik sista, det var så jävla kul. eller, lektionen var chill så det var bra, men sofi's kommentar gjorde lektionen värd. vi skulle läsa 8 sidor, och sofi satt och hackade på första meningen om.. och om.. och om igen. plötsligt utbrast hon;

sofi: josse?
jag: ja?
sofi: vad betyder élkabél (sofis uttal) prova att säga det för dig själv !)
jag: sofi, menar du elkabel?
(massa, massa, massa - skratt)

japp, trevlig lektion det. sen efter skolan cyklade jag och sara in till höör. mötte josse på ica och sen handlade 1000 bullar. m, gott. torra som fan haha - men billigt jao! sen skällde en gubbe ute mig och sara och sa att vi skulle sätta oss vid några uteliggare (han pekade på dom) och var inte alls snäll :( taskigt. sen stack vi och tränade, det var hmm.. ja händeserikt. eller, inte under själva träningen utan mer efter. jag, josse och sara satt och gjorde lite läxor i ''lobbyn'' på nionde. hahaha, heter det så? aja ni fattar vad jag menar. så helt plötsligt kommer det in någon särgrupp. förlåt, men dom verkade inte ha alla hönsen hemma. hissen gick inte riktigt enda upp. alla indianderna satt inte i kanoten. ni fattar va? just precis. och där var en skitweird man med basket kläder och tröjan ner till marken som stötte på josse. eller, glodde. stirrade ut henne totalt. han var skitäcklig, usch. sen när malin kom och hämtade oss gick han efter oss ut, och nu är josse och han ett par. eller, nä så slutade det riktigt inte. josse sprang in i bilen lika snabbt som en höna skiter och sen körde vi hem. nu ligger jag här i sängen, nyduschad och fräsch.

- 26 dagar tills min födelsedag!

dagens dresscode
svart linne från Gina
söt kofta från usa (okänd butik jao)!
jeans med lapp på knäet från Gina
Uggs

nu pallar ni nog inte läsa mer, vilekt inte jag hade. vi hörs säkert senare,
pussar & kramar josefin !

så här kommer vi snart att se ut. eller?
lagom är bäst, hon kanske fått lita mycket av det goda jao..



Kommentarer
Postat av: rebecca

puss till mig (a) <3



hahaha, på josse och basketkillen ;))) <3

2009-11-04 @ 20:39:01
URL: http://[email protected]
Postat av: Sara

meeen förhelvete josse, du måste först fråga om du får lägga upp en sån bild på mig :$ <3

2009-11-04 @ 21:11:41
URL: http://saramadsen.devote.se
Postat av: Alex

Sjukt sexig brud, ju. ;)

Du är skyldig mig en puss, förresten. :)

2009-11-07 @ 13:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0