Josefin hjärta.. accessories

jag är galen i accessoarer. som många vet. jag satt och kollade rundor på internet, detta vill jag ha. okej? jag fyller år om 27 dagar, fixa det. accessoarer är oerhört viktigt, det piffar upp det där lilla extra. men det får aldrig bli för mycket, lagom är bäst.

här kommer lite smakprov, på min smak (hehe)

1. Humanity - läderarmband med livets ord. finns i massa olika färger och olika texter. 299:- (Nelly)
2. Fantastisk träarmband från svenska Cornelia 649:- stilrent och snyggt ! (Nelly)
3. Svart träarmband med delar av krossat glas 200:- (TopShop)
4. Klocka från svenska märket Fé Klockans 670:-  (Nelly)
5. Skärp från h&m 399:- (dragkedja bak) 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0