JAG FRYSER GUMPEN AV MIG

hej folket. eller, ska jag kanske säga godkväll. kom precis hem, har varit på en åktur med alle på fyrhjulingen. det var länge sen jag frös så mycket. ''snälla kör försiktigt, snälla kör försiktigt - jag vill inte dö idag. haha, det var nog det enda jag sa under hela åkturen. resan bar av in till höör, för jag var tvungen att handla godis till imorgon. när vi kom hem sa alle något roligt så jag skrattade. utan att tänka på det skrattade jag: he he he. eftersom jag var så himla frusen haha. och jag kommer inte ens ihåg var det var jag skrattade åt. min hjärna frös nog också. snart börjar hannah montana, vi hörs senare !

kalla pussar & stela kramar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0