if i saw you in heaven..

är det bara jag som är riktigt jäkla förvirrad? vad ska man välja till gmnasiet? jag har så himla mycket jag vill, och beslutsångesten börjar komma. samtidigt, varför ska man oroa sig? man ska välja en bred utbildning, och är du inte nöjd så är det ju i värsta fall att byta. inte för att man satsar på det, men det kan ju hända. sen ska man läsa mycket svenska, matte och engelska för en bra grund att stå på. men ändå, detta är ett stort beslut. mina vänner tycker också att det är ganska jobbigt med alla valmöjligheter, men samtidigt är det skönt att man har mycket att välja mellan. lund blir det iaf. det är jag nästan 100% säker på.

just nu sitter jag och lyssnar på lugnande musik och kollar på olika gymnasieskolors hemsidor.
nu ska jag ta och slänga mig i soffan, vi hörs senare! pussar & kramar josefin

Eric Clapton - Tears in heaven


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0